Wat zijn de manieren om contact op te nemen met Bol.com? Bijvoorbeeld via e-mail, chat, telefoon of op andere manieren? Een goede bereikbaarheid van de klantenservice is altijd fijn als je ergens klant bent. Gelukkig maakt Bol.com het op een aantal manieren vrij makkelijk om contact met ze op te nemen. Lees verder voor alle contactgegevens van Bol.com… 

Hieronder vind je alle contactopties van Bol.com

Het is essentieel om contact op te kunnen nemen met een bedrijf waar je klant van bent. Bijvoorbeeld als iets onduidelijk is of als je je zending niet ontvangen hebt van Bol.com. Laten we naar de manieren kijken waarop we ze kunnen bereiken, bijvoorbeeld door te bellen, mailen of chatten over een klacht…

Bol.com e-mailadres

Je kunt Bol.com gelukkig ook mailen. Bol.com heeft een e-mailadres, namelijk [email protected], maar als je sneller geholpen wilt worden, dan is het helaas echt aan te raden om je vraag hier in te dienen omdat het dan direct bij de juiste afdeling terechtkomt.

Dus hoe fijn e-mail ook is – bijvoorbeeld voor het indienen van klachten – mailen naar Bol.com is niet de snelste manier om in contact te komen met de juiste afdeling van de klantenservice van Bol.com. Dus de snelste manier om antwoord te krijgen via e-mail, is door je vraag hier direct bij de juiste afdeling in te dienen.

Bol.com telefoonnummer om te bellen

Over het algemeen ben je beter af als je mailt of chat, want dan kun jij en/of de Bol-medewerker op visuele wijze een oplossing bieden, bijvoorbeeld met een screenshot of foto van een product. Daarnaast is er gewoon een telefoonnummer beschikbaar voor als je met de telefoon van Bol.com contact wilt maken: 030 310 4999.

Bol.com chat is de snelste manier voor contact met Bol.com

De chat is over het algemeen een van de snelste manieren om geholpen te worden bij bedrijven die continu medewerkers beschikbaar hebben voor de chat – en dat is het geval bij Bol.com.

Hoe kom je bij die chat? Wanneer je op de klantenservice-pagina aangeeft contact op te willen nemen, verschijnt er direct een chatbox.

Heeft Bol.com een fysieke winkel zodat je kunt langskomen bij een vestiging?

Nee, anders dan bijvoorbeeld Coolblue, is Bol.com ‘100% online', waardoor er geen fysieke vestiging is waar je persoonlijk langs kunt komen.

Wat kun je doen als je een klacht hebt? Hoe kun je de klantenservice bereiken?

Stel dat Bol.com niet op tijd levert. Dan heb je een klacht. Even mailen is waarschijnlijk de makkelijkste optie: [email protected] Bol.com raadt zelf aan om met ze te bellen: 030 310 49 99.

Maar als je een brief wilt schrijven en op de post doen, dan kun je hier meer informatie vinden over het indienen van klachten.

En als je iets retour wilt doen? Dat kun je in je account regelen i.p.v. contact op te nemen

bol retour

Als je iets retour wilt doen, moet je inloggen met je Bol.com-account zodat je het juiste retouradres kunt ontvangen. Daar moet je via de officiële weg je product aanbieden als retour, waarna je automatisch het juiste retouradres krijgt.

Meer informatie over retourneren.

Hoe kun je je reparatiestatus bekijken?

reparatie aanvraag bol

Een reparatie kun je steeds per artikel aanvragen via ‘Mijn bestellingen'. Vervolgens hoef je niets te doen om de reparatiestatus bij te houden. Je krijgt namelijk automatisch mailtjes met updates. Mocht je het toch ook willen zien in je account, dan kijk je ook steeds per product bij ‘Mijn Bestellingen'.

Bol.com zakelijk contact

Als je zakelijk verkoopt via Bol.com, zijn er speciale mensen in dienst die je kunt bereiken. Hun speciale e-mailadres en Nederlandse en Belgische telefoonnmers vind je hier.

Dit artikel was voor het laatst geüpdatet in 2021.

Gerelateerd: lees verder...