Wat zijn de manieren om contact op te nemen met Bol.com? Bijvoorbeeld via e-mail, chat, telefoon of op andere manieren? Een goede bereikbaarheid van de klantenservice is altijd fijn als je ergens klant bent. Gelukkig maakt Bol.com het op een aantal manieren vrij makkelijk om contact met ze op te nemen. Lees verder voor alle contactgegevens van Bol.com…
Laten we je meteen het telefoonnummer van Bol.com geven: Bel naar 030 310 4999 om direct iemand van Bol.com aan de lijn te krijgen.
Bol.com telefoonnummer: 030 310 4999 >>
Inhoud van deze pagina:
Hieronder vind je alle contactopties van Bol.com
Het is essentieel om contact op te kunnen nemen met een bedrijf waar je klant van bent. Bijvoorbeeld als iets onduidelijk is of als je je zending niet ontvangen hebt van Bol.com. Laten we naar de manieren kijken waarop we ze kunnen bereiken, bijvoorbeeld door te bellen, mailen of chatten over een klacht…
Bol.com e-mailadres
Je kunt Bol.com gelukkig ook mailen. Bol.com heeft een e-mailadres, namelijk [email protected], maar als je sneller geholpen wilt worden, dan is het helaas echt aan te raden om je vraag hier in te dienen omdat het dan direct bij de juiste afdeling terechtkomt.
Dus hoe fijn e-mail ook is – bijvoorbeeld voor het indienen van klachten – mailen naar Bol.com is niet de snelste manier om in contact te komen met de juiste afdeling van de klantenservice van Bol.com. Dus de snelste manier om antwoord te krijgen via e-mail, is door je vraag hier direct bij de juiste afdeling in te dienen.
Bol.com telefoonnummer om te bellen
Over het algemeen ben je beter af als je mailt of chat, want dan kun jij en/of de Bol-medewerker op visuele wijze een oplossing bieden, bijvoorbeeld met een screenshot of foto van een product. Daarnaast is er gewoon een telefoonnummer beschikbaar voor als je met de telefoon van Bol.com contact wilt maken: 030 310 4999.
Bol.com chat is de snelste manier voor contact met Bol.com
De chat is over het algemeen een van de snelste manieren om geholpen te worden bij bedrijven die continu medewerkers beschikbaar hebben voor de chat – en dat is het geval bij Bol.com.
Hoe kom je bij die chat? Wanneer je op de klantenservice-pagina aangeeft contact op te willen nemen, verschijnt er direct een chatbox.
Heeft Bol.com een fysieke winkel zodat je kunt langskomen bij een vestiging?
Nee, anders dan bijvoorbeeld Coolblue, is Bol.com ‘100% online', waardoor er geen fysieke vestiging is waar je persoonlijk langs kunt komen.
Wat kun je doen als je een klacht hebt? Hoe kun je de klantenservice bereiken?
Stel dat Bol.com niet op tijd levert. Dan heb je een klacht. Even mailen is waarschijnlijk de makkelijkste optie: [email protected]. Bol.com raadt zelf aan om met ze te bellen: 030 310 49 99.
Maar als je een brief wilt schrijven en op de post doen, dan kun je hier meer informatie vinden over het indienen van klachten.
En als je iets retour wilt doen? Dat kun je in je account regelen i.p.v. contact op te nemen
Als je iets retour wilt doen, moet je inloggen met je Bol.com-account zodat je het juiste retouradres kunt ontvangen. Daar moet je via de officiële weg je product aanbieden als retour, waarna je automatisch het juiste retouradres krijgt.
Meer informatie over retourneren.
Hoe kun je je reparatiestatus bekijken?
Een reparatie kun je steeds per artikel aanvragen via ‘Mijn bestellingen'. Vervolgens hoef je niets te doen om de reparatiestatus bij te houden. Je krijgt namelijk automatisch mailtjes met updates. Mocht je het toch ook willen zien in je account, dan kijk je ook steeds per product bij ‘Mijn Bestellingen'.
Hoe kun je het saldo controleren van je Bol Cadeaukaart?
Voor sommige dingen hoef je geen contact op te nemen met Bol.com omdat je ze zelf kunt checken. Mocht je willen weten hoeveel saldo er nog op je Bol-cadeaukaart staat, gebruik dan deze Bol-saldochecker.
Bol.com zakelijk contact
Als je zakelijk verkoopt via Bol.com, zijn er speciale mensen in dienst die je kunt bereiken. Hun speciale e-mailadres en Nederlandse en Belgische telefoonnummers vind je hier.
Dit artikel was voor het laatst geüpdatet in 2023.
ik wil een parasol rechthoek grijs 210×140 patmos madison bestellen maar moet eerst wetten of die kantelbaar is.
Volgens de foto wel maar volgens beschrijving niet prijs 59 euro.
wat is juist aub
In behandeling genomen bij Bol.com
Ik wil nog eens duidelijk stellen dat ik niet Anita Van Hooydonk ben maar wel Dirk Ivens .
Mvg Dirk Ivens .
In behandeling genomen bij Bol.com
Ik bestel 3 artikelen bij Bol.Com zonder verzendkosten want boven de E.20.00. Krijg ik toch weer die rekening van 1.99 te betalen! Ga ik dus niet doen.
In behandeling genomen bij Bol.com
Ik heb mijn bestelling in goede orde ontvangen (1107592072)maar ik heb factuur nog niet gekregen zodat ik hem kan betalen Bij voorbaat dank
In behandeling genomen bij Bol.com
kunt U mij mijn rekening sturen,zodat ik dat kan overmaken.hartelijk dank,h.timmermans12 upcmail.nl
In behandeling genomen bij Bol.com
Wanneer wordt min geretourneerde bestelling (paellapan) terugbetaald? Deze bestelling werd reeds midden mei terug gestuurd.
In behandeling genomen bij Bol.com
Geachte,
Door de structuur is het zéér moeilijk om per e mail contact te krijgen.
En de klantendienst via antwoord systeem is dikwijls niet in staat om te antwoorden. En dan zit je geblokkeerd.
Een beter info kanaal zou echt op zijn plaats zijn. HET middel van contact is met een contact formuli
er of e mail.
Maar dan wel eenvoudig te bereiken op de site bovenaan een kadertje met contactformulier b.v.b.
Ook van het telefoonnummer wordt niet gemeld of dit in België of Nederland is; dat is wél héél voornaam om contact te krijgen.
Hoogachtend, met voorbeeld van hoe het kan :
A. Verleye
Rivierstraat 37 B 9250 Waasmunster België Tel +3252460539 Gsm +32474558847 email : [email protected]
In behandeling genomen bij Bol.com
ik heb in mijn winkelwagentje twee bestellingen klaarstaan
de eerste is voor mijzelf: een ergonomische kniestoel
de twee is een puzzel die ik cadeau wil doen en die op een ander adres bezorgd moet worden
de chat snapt dit niet en ik heb geen zin om verzendkosten te betalen
In behandeling genomen bij Bol.com
Ik ontving vandaag een mail dat ik een luidspreker als cadeau mocht ontvangen tegen betalening .verzendkosten van de verzenkosten
van 1-2 € iS dit een nep site en hoe komen zij aan gegevens van mijn VISA kaart. Ik zou graag een copie van het bericht willen doorsturen maar Hoe???
Graag een seintje op mijn adres [email protected]
In behandeling genomen bij Bol.com
waarom staan er geen prijzen in het speelgoedboek ik heb geen toestel we overgrootouders jullie vergeten wel dat we op een ander gaan
In behandeling genomen bij Bol.com
Ik wil wat bestellen Maar gaat niet ben nieuw alles in gevuld alleen de wachtwoord werk niet dat is jammer ik weet niet hoeveel letters of cijfers ik moet in vullen jammer dat dat er niet bij staat. Helaas het gaat me niet lukken gaat om een gezicht masker dat komt de 24 ste in de winkel had ik belang bij helaas lukt het me niet M..V.G R.Willemsz
In behandeling genomen bij Bol.com
Wil u aub Mevrouw Eugeny bedanken voor de mooie kaart dat ik van haar heb gekregen van beterschap en de mooie wensen. Had Mevr Eugeny vd week aan de chat en zij is op de hoogte wat er moet gebeuren. Ze heeft me ook goed geholpen. Doet me veel deugd. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wil u haar aub daarvoor extra bedanken. Deed me echt deugd. En geef me extra moed.,voor wat er nog moet gebeuren. Wil u dat aub doorgeven aan Mevr Eugeny. Groetjes en dank bijvoorbast
In behandeling genomen bij Bol.com
De Bol.com chat is ongelovelijk dom, immers je moet elk woord 100% goed schrijven, b.v. het woord “privé” moet je echt zo schrijven want anders kom je in een domme vragenlus bij Bolly en dat geldt voor veel keywords. Zo’n domme chat zou eigenlijk door de Thuiswinkel.org organisatie bestraft moeten worden, want dit is zo’n domme 1990 kwaliteit.